آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس

برگزاری بیست و یکمین دوره آزمون های بازار سرمایه



لطفاً نظرات خودتون رو راجع به آزمون های بورس دوره بیست و یکم، سطح سوالات آن و ... و راجع به وبلاگ آزمون های بورس به ما اعلام کنید:



در ضمن نتایج نظر سنجی راجع به سطح سوالات آزمون دوره قبل (دوره بیستم) نشان داد که سخت ترین دروس آزمون اصول بازار سرمایه، سه درس فهم و تحلیل صورت های مالی، مقدمات امور مالی شرکتی و مقررات اصول بازار سرمایه بودند.


همچنین در دوره بیستم، سخت ترین دروس آزمون تحلیل گری بازار سرمایه، سه درس فهم و تحلیل صورت های مالی پیشرفته، سرمایه گذاری پیشرفته و اقتصاد پیشرفته بودند. 

  

نظرات 28 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1395/06/09 ساعت 21:17

با سلام چرا هر دوره سخت تر از دوره ى قبل مى شه مگه سوال اسونه ک درصد قبولى رو 35% کردن همون 20% راحت نمى شد زد صورتهاى مالى و شرکتها سخت بود البته اگه حدنصاب 20% بود مى شد کسى ک خونده قبول شه یعنى هرچى مى گذره مى خواد سخت تر شه این ازمون احتمال داره ک حدنصاب قبولى رو اگه اکٽریت خوب ج نداده باشن بیارن پایین ایا??

ندا شیرازی 1393/11/21 ساعت 21:48

خانوم 1392/09/03 ساعت 20:50

باسلام و وقت بخیر
حوزه امتحانی من تهران دانشگاه امیرکبیر بود که خیلی بی نظم بود
متاسفانه بیش از 10 دقیقه دیر برگه توزیع شد ولی به محض اتمام وقت پاسخ نامه ها جمع شد

زهره 1392/08/30 ساعت 21:49

سلام
همین الان با وبلاگتون آشنا شدم مطالبتون عالی بود عااااااااااااااالی ممنون از زحماتتون از همین الان مشتری پر و پا قرصتون شدم..... موفق باشید

ممنون. موفق باشید.

اشکان 1392/08/11 ساعت 18:34

مقرات 85 درصد
مفاهیم 74 درصد
زبان 68 درصد
خدا رو شکر قبول شدم

تبریک میگم.

رضا 1392/07/24 ساعت 12:54

سلام در کمال ناباوری زبان مشتقه رو 40% زدم و رو مرز قبول شدم.
خداروشکر
امیدوارم بقیه دوستان هم قبول شده باشن.

سامان 1392/07/23 ساعت 16:30

مقررات 94 درصد
مفاهیم 68 درصد
زبان 21 درصد
اینم از ازمون برگزار کردنشون اشغالا مثل اب خوردن اتی رو ازم گرفتن

چقدر حیف

آتنا 1392/07/23 ساعت 08:22

سلام به اعلام نتایج اعتراض دارم باید به چه طور اعتراض کنم

سلام. با اداره امور گواهینامه های سازمان بورس تماس بگیرید.

آمنه 1392/07/18 ساعت 21:51

سلام. میشه بگید آزمون ها چند بار در سال گرفته میشن؟ آزمون بعدی اصول بازار سرمایه کی هست؟ من جا موندم

سلام. آزمون اصول بازار سرمایه و به طور کلی تمامی آزمون ها دو بار در سال برگزار میشن. معمولا یه آزمون در شهریور و یکی در اسفند ماه برگزار میشه.
پس دوره بعدی میشه اسفند امسال و شما جا نموندید!

عارفه 1392/07/17 ساعت 09:20

وای خدایا خودت میدونی من خیلی برای این دو آزمون زحمت کشیدم۱-اصول بازار سرمایه ۲- معامله گری اوراق تامین مالی امیدوارم نتیجه بگیرم تا هفته آخر مهر ماه که نتایج میاد هر روز سایت اعلام نتایج رو دارم چک میکنم خدایا به امید تو

توکل بر خدا

arwen_rad 1392/07/10 ساعت 08:21

سلام .
وقتتون بخیر .
یه سوال داشتم آزمون های بورس فقط یکبار درسال برگزار می شن ؟ چون تو سایت reg.seo.ir هیچی در این مورد نگفته بود . بعد اینکه من کارشناسیم غیر مرتبطه اما الان دارم ارشد مدیریت میخونم که البته به این نتیجه رسیدم بیخیالش شم بهتره و از طرفی سابقه ی کاری مرتبطی با بحث بورس ندارم . به نظرتون می تونم تو آزمونش موفق شم ؟
و یه پیشنهاد دارم , من کل آرشیو سایتتون رو چک کردم , پیشنهاد می کنم یه پست بذارید واسه معرفی آزمون ها , شرایطش و کلا راهنمایی تازه کار ها . :)
موفق باشید .

عارفه 1392/07/07 ساعت 11:14

سلام خسته نباشین: کی نتایج معلوم میشه یعنی چندم مهر؟؟

سلام
مرسی
هفته آخر مهر

آتنا 1392/06/30 ساعت 15:33

سلام خسته نباشین: آزمون معامله گری اوراق تامین مالی خیلی خیلی سخت و خارج از جزوه های معرفی شده بود من بعد از آزمون از هفت یا هشت نفر نظرشونو راجع به درس مقدمات ارزش گذاری سهام خواستم همه گفتن فوق العاده سخت و خارج از منابع معرفی شده بود لذا خواهش میکنم که درصد حد نصاب قبولی رو به خصوص درس مقدمات ارزش گذاری سهام برای قبولی بیارین پایین تر.

عارفه 1392/06/26 ساعت 11:31

آزمون اصول بازار سرمایه بد نبود اگه خونده بودیم میشد جواب بدیم اما متاسفانه من ۳ دور کتاب معامله گری اوراق تامین مالی رو خونده بودم اما اونقدر زبان و مقدماتش سخت بود و خارج از کتاب معرفی شده توسط سایت بود که نشد جواب بدم خیلی ناراحتم آخه چرا منی که خونده بودم دروس زبان و مقدمات رو نتونستم جواب بدم سوالات خارج از کتاب معرفی شده بود

سلام
متاسفانه تو بعضی از دوره ها تعداد سوالات خارج از سرفصل بیش از حده
چاره ای نیست جز این که به منابعی فراتر از سرفصل ها یا لغات معرفی شده مراجعه کرد.

سامان 1392/06/13 ساعت 23:33

سلام
زبان مشتقه و کالا سخت نبود ولی چون جدید بود نشد بزنیم
من میگم بیاید اعتراض کنیم حد نصاب هارو بیارن پایین

میثم 1392/06/12 ساعت 17:50

به نظرم اصول تقریبا سخت بود و در تمام مباحث میشه گفت که سوالات نکته ای بود ولی کسی که خوب خونده بود قبول میشه

[ بدون نام ] 1392/06/12 ساعت 14:19

مقررات و مالی شرکتی و صورتهای مالی بازم خیلی سخت بود.مقررات رو پیچیده داده بودن.نمیشه سوالارو اینجا بزارید

خیر متاسفانه

[ بدون نام ] 1392/06/12 ساعت 09:52

ازمون مشتقه که کلا غیر استاندارد بود و از طرفی که من از تغییر لغات بی اطلاع بودم ولی اصولا یک ازمون استاندارد استاندارد هم تغییر میکنه نه با اضافه شدن یه مقدار سرفصل کل سوال ها هم از همون تغییرات باشه و اصولا درصدی از سوالات رو برای سری های اولی به سرفصل های جدید اختصاس می دن نه 100 درصد سوالات رو.

علیرضا 1392/06/10 ساعت 21:55

آزمون تحلیل گری نسبتاً سخت بود
بخصوص درس فهم صورت های مالی
و سرمایه گذاری پیشرفته
نسبت به قبولی مطمئن نیستم...

بهاره 1392/06/10 ساعت 19:49

مقررات اصول سخت بود...

فاطمه 1392/06/10 ساعت 18:55

سلام و سپاس فروان بابت زحماتی ک این چند وقته بهتون دادم,از خداوند بزرگ بهترینهارو براتون آرزومندم بزرگوار,سلامت باشید در پناه حق...
اصول بازار سرمایه خوب بود سئوالاتش,
معامله گری بورس کالا زبانش سخت بود..

سلام
ممنون از لطف شما

امید 1392/06/10 ساعت 14:56

زبان و مقررات سوالات سخت زیاد داشت ولی سوالات آسون هم زیاد داشت و میشد درصد خوبی زد،اقتصاد هم خوب بود،آمار چون من کلاً آمارم ضعیفه بنظرم سخت بود،بقیه هم نرمال بود

آزمون تحلیل گری دیگه؟

مسعود 1392/06/10 ساعت 11:38

سلام . وبلاگ خیلی خوبی داری و در مورد آزمونهای بورس بهترینی ولی یه انتقاد هم داشتم ! اونم اینکه قبلا تو آپلود فایل ها دست و دلباز تر بودی ولی الان نه . در هر صورت فایل های کانون تک و توک قابل دسترسیه هر چند سخت ! فکر نمی کنم خود کانون هم خیلی حساس باشه روی جزوه هاش . مثلا جزوه اوراق تامین مالی آسیما تو وبلاگ خودتون هست که بچه ها رو از خود آموزش بی نیاز می کنه و این خوبه و دستتون هم درد نکنه و البته کسی هم که خود آموز را بخواد حتما می خره و با داشتن این جزوه بی خیال نمی شه مطمئنا . یا ترجمه لغات جدید اوراق را هم که کانون منتشر کرد و مناجاتی هم تو سایتش گذاشت شما نگذاشتی ! ببخشید اگه لحنم طلبکارانه است ولی منظورم چیز دیگه ایه .... موفق باشی

سلام
ممنون از انتقاد مفید شما
سعی میکنیم برای دوره بعد، دامنه خدمات رو گسترده تر کنیم البته بدون لطمه زدن به منافع هیچ شخصی.

امیر 1392/06/09 ساعت 23:02

زبان مشتقه و بورس کالا سخت بود، بیشتر رو لغات جدید تمرکز کرده بودن طراحای سوال.
مقررات مشتقه بیشتر شبیه ریاضی شده بود!
سوالای مقررات استاندارد نبود از یه مبحث چنتا سوال داده بودن از یکی دیگه هیچی.
در کل بد بود

سارای 1392/06/09 ساعت 15:12

سلام به نظر من سوالات قاون و مقرراتش فوق العاده نکته ای بود و تا حدی حالت مچ گیری داشت
صد رحمت به کنکور

آزاده 1392/06/09 ساعت 14:13

[ بدون نام ] 1392/06/09 ساعت 12:15

مشتقه اصلا جزوه زبان نداشت که بخونیم

والا من کلی کالا خوندم، رفتم سر جلسه دیدم تمام زبان هاش جدیده و من نمیدونستم و نتونستم زبانشو بزنم
و خیلی خیلی ناراحت کننده است برام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد