آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس


زمان اعلام نتایج بیست و سومین دوره آزمون های بازار سرمایه

   به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های دوره بیست و سوم بازار سرمایه می رساند نتایج این آزمون ها

از ساعت هشت صبح روز یکشنبه بیست و سوم شهریور ماه نود و سه

بر روی تارنمای اداره آموزش و امور گواهی نامه‌های حرفه ای سازمان بورس به نشانی http://reg.seo.ir قرار خواهد گرفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه و به نقل از رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار، در مجموع حدود 960 نفر در بیست و سومین دوره آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پذیرفته شده‌اند که حدوداً معادل 15 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون ها می باشد. در بین آزمون‌های هفت گانه، تعداد قبول شدگان آزمون اصول بازار سرمایه، حدود 39 درصد از کل قبول شدگان است. 

·    افرادی که در آزمون های دوره بیست و سوم پذیرفته شده اند، بایستی حداکثر تا پایان اسفند ماه سال جاری، فارغ‌التحصیل (حداقل مقطع کارشناسی) شوند.

  

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام 1393/07/04 ساعت 20:41

سلام.من آزمون تحلیلگری شرکت کردم.نتیجه مردود بود.اما نمره کلم بالاتر از حدنصاب بوده و فقط در مباحث سرمایه گذاری پیشرفته از 20درصد15 درصد شدم.حالا خواستم راهنماییم بفرمایید که آیا مشمول قبولی مشروط میشم؟آیا برای قبولی مروط سابقه کاری لازمه؟ممنونم

خیر. سابقه کاری نیاز نیست.

ali 1393/06/27 ساعت 19:32

سلام من اصول بازار سرمایه شرکت کردوم. نتیجه آزمون من مردود اعلام شده نمره کل از حد نصاب بالاتره و فقط روش های کمی رو که حد نصابش 20 بود 11 شدم میخواستم بدونم شرایط قبولی تکدرس رو دارم.واینکه این قبولی کی اعلام میشه؟ میخوام دوره بعد برا یه گواهینامه دیگه شرکت کنم.با توجه به اینکه اصول پیش نیاز هست آیا برا دوره بعد میتونم برا گواهینامه های دیگه شرکت کنم یا نه؟

سلام. بله تکدرس محسوب میشه
شما باید در یک دوره که به این منظور در کانون کارگزاران برگزار میشه شرکت کنید تا مدرک خودتون رو تحویل بگیرید.
ضمن این که برای دوره بعد میتونید در آزمون های دیگه ثبت نام کنید

احسان 1393/06/24 ساعت 23:58

عرض ادب و احترام

تشکر ویژه بابت مطالب و اطلاعات مفیدتون. من هم آزمون اصول رو خدارو شکر قبول شدم.
اطلاعیه ای در سایت سازمان مبنی بر مدارک مورد نیاز برای صدور گواهی آمده، منتهی هیچ تاریخی ذکر نشده! شما اطلاعات اضافی از این موضوع دارید؟


"مدارک مورد نیاز:
1- کپی برابر با اصل مدرک تحصیلی، حداقل کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (این کار بایستی در دفاتر اسناد رسمی انجام پذیرد.)
2- کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (هر دو روی یک صفحه A4 تهیه شود.) در صورت داشتن توضیحات در شناسنامه، صفحه توضیحات نیز پیوست شود."



با تشکر

sahar 1393/06/23 ساعت 21:34

سلام ببخشید قبول شدگان آزمون بازار سرمایه باید چه جوری مدرک خودشون رو دریافت کنند و این مدرک کارایی هم داره؟؟

سلام. به زودی نحوه دقیق دریافت مدارک اطلاع رسانی خواهد شد.

رضا رضائی 1393/06/23 ساعت 18:24

سلام من قبول شدم از راهنمایی های وبلاگتون خیلی استفاده کردم ممنونم

سلام. موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد