آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس


آغاز ثبت نام آزمون های بورس دوره بیست و پنجم

 

 آغاز ثبت نام آزمون های بورس دوره بیست و پنجم

 

ثبت نام این دوره آزمون های بازار سرمایه از بامداد روز شنبه سیزدهم تیر ماه 94 آغاز و در ساعت 24 روز بیستم تیر ماه 94 به پایان خواهد رسید.

مهلت ثبت نام درآزمون های بازار سرمایه تا 22 تیر ماه تمدید شد.

 

این آزمون ها به صورت قلم و کاغذی در روز جمعه ششم شهریور 94 به طور هم زمان در تهران و تعدادی از شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 

نکات مهم:

1. افرادی که دارای مدرک تحصیلی حداقل در مقطع کارشناسی بوده و یا حداکثر تا پایان اسفندماه سال جاری فارغ التحصیل خواهند شد، می توانند در این آزمون ها شرکت نمایند. (مدارک تحصیلی بایستی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.)

2. افرادی که در آزمون الکترونیکی معامله گری بازار سرمایه ثبت نام کرده اند، می توانند در صورت تمایل در آزمون قلم و کاغذی معامله گری بازار سرمایه نیز ثبت نام و شرکت نمایند.

3. برای افرادی که تا اسفند ماه 94 فارغ التحصیل نشده اند، در صورت قبولی در آزمون گواهی نامه مربوطه صادر نخواهد شد.

4. پذیرفته شدگان آزمون معامله گری بازار سرمایه بایستی در دوره های آموزشی شرکت نمایند که این موضوع پس از اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 


نظرات 6 + ارسال نظر
ابراهین 1395/05/24 ساعت 21:39

سلام
میخواستم بدونم هر مدرک کارشناسی داشته باشی میشه یا مدارک مخصوص و این که کارشناسی رشته های مهندسی عمران نقشه برداری هم میشه ?

سلام، در حال حاضر با هر مدرک کارشناسی ، میشه

فرشید 1394/06/29 ساعت 12:47

نتایج آزمون دورۀ بیست و پنجم، از ساعت 24 یکشنبه مورخ 29شهریور 1394 بر روی سایت ادارۀ آموزش و گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای قرار خواهد گرفت.

حسین پارسائیان 1394/06/25 ساعت 21:49

سلام دوست عزیز.
بنده آخرش فلسفه این گواهینامه ها رو نفهمیدم. الان 4 تا گواهینامه رو گرفتم ولی دیگه هیچ انگیزه ای برای ادامه دادن ندارم. صبح هم یک امتحان اسم نوشتم و فکر نکنم برم شرکت کنم. افراد کمی برای گواهینامه ها ارزش قائلن و من به خاطر نداشتن تجربه مدتهاست بیکارم.

احسان 1394/06/24 ساعت 23:13

سلام
عرض ادب. اطلاع دارید جواب آزمون اخیر 6 شهریور تحلیل گری چه زمانی اعلام میشود؟

با تشکر

21-22 1394/05/16 ساعت 16:33

سلام الان مورد 1و 3 تناقض داره که..بالاره تا شهریور 94 فرصت فارغ التحصیلی هست یا اسفند 94 برای این دوره؟

سوال اصلیم اینه که من میخوام ازمون اصول بازار سرمایه و معامله گری بازار سرمایه رو اسفند 94 شرکت کنم در صورتی که رشتم اقتصاده و معدلم تا الان بالای 18..میخوام ببینم هر دوی این ازمونها رو میتونم شرکت کنم یا خیر...اگر بله پس تکلیف دوره های اموزشی که قرار است بعد از گرفتن گواهی نامه معامله گری و مدرک کارشناسی باید شرکت کنم چه میشود؟
من در این رابطه خیلی سوال کردم لطفا کامل راهنماییم کنید چون توی مصوبه معامله گری هم نوشته افرادی که حداقل دارای مدرک لیسانس باشند.
خلی خیلی ممنونم

سلام، فرصت فارغ التحصیلی تا اسفند 94 هست که بند 3 بدین ترتیب اصلاح شد:
برای افرادی که تا اسفند ماه 94 فارغ التحصیل نشده اند، در صورت قبولی در آزمون گواهی نامه مربوطه صادر نخواهد شد.
شما می توانید در دوره بعدی آزمون ها که اسفند 94 هست، هر دو آزمون اصول و معامله گری رو شرکت کنید. اگر هر دو رو قبول شدید و تا شهریور 95 فارغ التحصیل که هر دو مدرک شما صادر میشه براتون؛ اگر اصول رو قبول نشدید، ولی معامله گری رو قبول شدید، تا دو دوره قبولی شما در معامله گری رزرو میمونه تا آزمون اصول رو قبول بشوید و مدرک معامله گری شما هم صادر بشه.
در خصوص استفاده از شرایط معدل و معاف شدن از شرکت در آزمون اصول و صرفاً شرکت در آزمون معامله گری باید گفت که با توجه به اینکه شما هنوز فارغ التحصیل نشده اید و معدل قطعی شما مشخص نشده، نمی توانید این کار را بکنید؛ یعنی بدون ثبت نام در آزمون اصول، نمی توانید در آزمون معامله گری شرکت کنید اما بعد از فارغ التحصیلی و مشخص شدن معدل، در صورت احراز شرایط، می توانید بدون داشتن مدرک اصول بازار سرمایه، در آزمون معامله گری شرکت کنید و در صورت قبولی در یک دوره آموزشی شرکت کرده و مدرک معامله گری دریافت کنید.
البته این رو هم باید ذکر کنم که این معافیت از آزمون اصول فقط و فقط برای گرفتن مدرک معامله گری هست و مثلا برای شرکت در آزمون تحلیلگری، حتما باید مدرک اصول بازار رو داشته باشید و هیچ معافیتی نداره.

مریم 1394/05/11 ساعت 15:00

سلام آزمون بعدی کی ثبت نامش هست من فارغ التحصیل ارشد اقتصاد هستم. لطفا راجب محل برگزاری دوره ها و زمانش از قبل اطلاع رسانی کنید.

سلام، دوره بعدی اسفند 94 هست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد