آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس

آغاز ثبت نام اولین دوره آزمون های الکترونیک بازار سرمایه سال جاری از روز چهارشنبه 23 اردیبهشت  

 
 

برنامه زمان‌بندی نوبت اول آزمون‌های الکترونیکی سال 1394 (خردادماه 94)

تاریخ ثبت نام :      23 اردیبهشت 94

زمان ویرایش اطلاعات :      31 اردیبهشت 94

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون :    2 خرداد 94

تاریخ آزمون

نام آزمون

ساعت آزمون

مدت آزمون (دقیقه)

ظرفیت

7 خرداد 94

معامله‌گری بازار سرمایه

09:00

75

45

معامله‌گری بازار سرمایه

10:30

75

45

مدیریت نهادهای بازار سرمایه

14:00

90

45

28 خرداد 94

مدیریت سبد اوراق بهادار

09:00

90

45

کارشناسی عرضه و پذیرش

10:45

50

45

 

ثبت نام جدید آزمون الکترونیکی معامله‌گری بازار سرمایه 

 اداره آموزش و امور گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس اعلام کرد با تصویب کمیته اجرایی آزمون های بازار سرمایه و با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبین شرکت در آزمون الکترونیکی معامله‌گری بازار سرمایه، ثبت نام جدید این آزمون از بامداد روز شنبه مورخ 2 خرداد 94 آغاز خواهد شد.

آزمون ثبت نام کنندگان در این دوره، روز جمعه 8 خرداد 94 خواهد بود.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
علی سلطانی 1395/10/09 ساعت 12:56

سلام
برای خواندن آزمون اصول سرمایه و قبولی در آن حداقل چقدر زمان نیاز است؟

هستی 1395/09/04 ساعت 11:34

با سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم برای شرکت در آزمون معامله گری ملاک مدرک کارشناسی هست یا ارشد ؟ من معدل کارشناسیم ۱۴٫۵ هست و معدل ارشدم ۱۶٫۹۲ . میتونم بدون شرکت در آزمون اصول سرمایه، در آزمون معامله گری شرکت کنم ؟

ملاک آخرین مدرکه

نانسی 1394/05/21 ساعت 09:59

سلام زمان آزمون بعدی کی هست؟

سلام، آزمون اصول و تحلیلگری بعدی، اسفند امسال

محمد رضا 1394/05/07 ساعت 21:31

سلام. من کارشناسی حسابداری خودند و معدلم 14 هستش. الان دارم مدیریت مالی میخونم ترم دوم توم شده و معدلم 18 هستش. احتمالا تا شهریور 95 دفاع کنم و درسم تموم میشه. میتونم تو ازمون اسفند اصول بازار سرمایه و تحلیلگری با معدل ارشد شرکت کنم؟
آزمون معامله گری هم شرط معدل برقراره؟
ممنون

23_21 1394/04/30 ساعت 11:11

سلام... من شهریور 95 فارغ التحصیل میشوم...در ازمون اصول بازار سرمایه زمستان 94 میتوانم شرکت کنم یا تابستان 95؟
برای اشتغال در سازمان بورس چه باید کرد؟؟

سلام، در ازمون اصول بازار سرمایه زمستان 94 میتوانید شرکت کنید
رزومه خود را در سایت سازمان آپلود کنید http://emp.seo.ir/

massi 1394/04/19 ساعت 13:52

سلام
من ترم 6 رشته اقتصاد هستم. یعنی از مهر ترم 7 شروع میشه..چند تا سوال دارم اول اینکه در آزمونهای اسفند سال 94 میتونم شرکت کنم؟
دوم اینکه به صورت هم نیازمیتونم آزمون اصول بازار سرمایه و کارشناسی عرضه و پذیرش و مدیریت نهادهای مالی رو شرکت کنم؟
سوم اینکه معدل من بالاتر از 15 هست متوجه خبر فارغ التحصیلان این رشته نشدم.. یعنی بدون شرکت در آزمون معامله گری و فقط مطالعه و آزمون قوانین مدرک رو میدن؟یعنی آزمون قوانین به صورت جداگانه میگیرن؟(در صورت داشتن مدرک اصول و حد نصاب 40)
چهارم اینکه با چند تا از این مدارک میشه در سازمان بورس شاغل شد و درآمدش چقدر است؟
و پنجم اینکه اگر از مهر برای مطالعه این سه آزمون شروع کنم تا اسفند فرصت مطالعه خواهم داشت؟
متشکرم از سایت خوبتون

سلام، اگر تا پایان اسفندماه سال جاری فارغ التحصیل می شوید، می توانید در این آزمون ها شرکت نمایید. و در آن صورت می توانید در آزمون اصول بازار سرمایه و کارشناسی عرضه و پذیرش و مدیریت نهادهای بازار سرمایه به صورت هم نیاز شرکت کنید.
افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، در رشته های مرتبط از قبیل گرایش های مالی رشته مدیریت، حقوق مالی، مهندسی مالی، حسابداری و اقتصاد بوده و معدل آنها بالاتر از 15 باشد، در صورت شرکت در آزمون معامله گری و کسب حد نصاب 40 و در خصوص سایر رشته ها، در صورت موفقیت در آزمون معامله گری و کسب حد نصاب 40 با پیش نیاز گواهی نامه اصول بازار سرمایه و شرکت در دوره های آموزشی مربوطه، می توانند به عنوان معامله گر شروع به فعالیت نمایند. یعنی برای شما داشتن مدرک اصول بازار سرمایه برای گرفتن مدرک معامله گری لازم نیست و فقط باید حدنصاب آزمون معامله گری رو بدست بیارید. البته برای گرفتن بقیه مدارک به جز معامله گری، داشتن مدرک اصول بازار سرمایه ضروریه.

ارسلان 1394/04/11 ساعت 01:36

سلام خستە نباشید.
در سال چند بار آزمون اصول بازر سرمایە برگزار میشە؟
من تازە با بازر سرمایە و اصول آن آشنا شدم، و می خوام کە در این آزمون شرکت کنم. لطفا راهنمایی کنید.

سلام.
آزمون های اصول بازار سرمایه و تحلیل گری، دو بار در سال به صورت کاغذی برگزار میشوند.
سایر آزمون ها به صورت الکترونیکی و فصلی برگزار می شوند.

علی زارع 1394/04/01 ساعت 07:16

سلام تاریخ بعدی ثبت نام کی هست؟

الهام 1394/03/30 ساعت 11:01

سلام زمان ثبت نام آزمون شهریورماه 94 واسه اصول بازار سرمایه کی هست؟

مریم 1394/02/30 ساعت 00:20

سلام خسته نباشید
زمان آزمون اصول سرمایه کی هست؟
چرا سایت پبت نام واسم باز نمیشه
میشه بگین از کدوم سایت می تونم زمان پبت نام آزمونا رو ببینم و پبت نام کنم؟
ممنون

سلام. آزمون شهریور 94 هست
سایت reg.seo.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد