آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس


نکات مهم برای حضور در آزمون های الکترونیکی

 

 نکات مهم برای حضور در آزمون های الکترونیکی

 

1. آزمون به صورت الکترونیکی (Computer Base) و در محل مرکز آزمون الکترونیکی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس (وابسته به سازمان بورس اوراق بهادار) برگزار می گردد.

2. این آزمون از لحاظ سرفصل ها، سختی سوال ها، محاسبه نمره همانند آزمون قلم و کاغذی می باشد.

3. سوال ها و گزینه ها برای هیچ دو داوطلب یکسان نمی باشد.

4. زمان آزمون از لحظه فشردن کلید "شروع آزمون" برای شما محاسبه خواهد شد.

5. پیش از ورود به محل برگزاری آزمون می بایست موبایل خود را خاموش کنید و به همراه هرگونه وسیله اضافه دیگری که همراه شما است به مسئول حراست تحویل داده و شماره آن را دریافت کنید. متذکر می شود براساس قوانین آزمون ها که پیش از این نیز آن را تایید کرده اید، مشاهده تلفن همراه در سالن برگزاری آزمون حتی خاموش موجب ابطال آزمون شما خواهد شد.

6. شما از لحظه استقرار می بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید تا به صفحه اطلاعات شخصی و اطلاعات آزمون بروید. در این مرحله می بایستی اطلاعات فردی، عکس و اطلاعات آزمون خود را چک کنید و اگر مغایرتی مشاهده نمودید پس از برگزاری آزمون به سایت reg.seo.ir مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید. تاکید می شود ورود به سامانه در این مرحله به معنای شروع آزمون نیست و زمان شـما محاسبه نمی گردد.

7. از ساعت اعلام شده توسط مسئول آزمون شما قادر خواهید بود روی آزمون کلیک کرده و آزمون خود را شروع کنید. از این لحظه به بعد زمان آزمون شما محاسبه خواهد شد که می توانید مدت زمان باقیمانده را از منوی مربوطه در بالای صفحه مشاهده نمایید.

8. کلیه سوالات آزمون چهار گزینه ای می باشد و فقط کافیست گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. با توجه به داشتن نمره منفی پاسخ های غلط ، در صورت انصراف از پاسخ ، کافی است روی گزینه انتخاب شده مجددا کلیک نمایید تا در پاسخ نامه نیز اثر آن خنثی گردد.

9. تا زمانیکه وقت آزمون شما باقی باشد و یا روی دکمه پایان آزمون که در انتهای سوالات قراردارد کلیک نکنید همچنان می توانید به سوال های قبلی مراجعه نمایید و در صورت تمایل گزینه انتخاب شده را تغییر دهید.

10. با کلیک روی شماره سوال، می‌توانید سوال را در لیست یادآوری ذخیره نمایید و با علامت ستاره ای که کنار سوال درج میشود در فرصت بعدی مجدداً به آن مراجعه نمایید و با کلیک مجدد روی سوال می توانید علامت ستاره را حذف نمایید.

11. با تایید پایان آزمون، آزمون شما به اتمام می رسد و به هیچ عنوان سیستم امکان دسترسی به سوال ها را به شما نمی دهد حتی اگر از زمان شما باقی مانده باشد لذا در این خصوص دقت فرمایید.

12. خواهشمند است پس از اتمام آزمون با توجه به برگزاری آزمون های نوبت بعد، محل آزمون را ترک فرمایید.

13. نتیجه آزمون از طریق سایت ثبت نام اعلام خواهد شد و از طریق پایگاه اطاع رسانی بازار سرمایه به اطلاع شما خواهد رسید.

14. پس از پایان آزمون جهت تکمیل فرم نظرسنجی، نام کاربری و رمز عبور را مجدداً وارد نمایید. بدیهی است دریافت نظرات شما در برگزاری هرچه بهتر آزمون های الکترونیک حائز اهمیت می باشد.

15. باتوجه به کنترل سالن توسط دوربین های مداربسته، در زمان برگزاری آزمون از هرگونه اقدامی که طبق ضوابط آزمون تخلف به حساب می آید، جداً خودداری فرمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد