آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس


آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون های الکترونیک بازار سرمایه سال 94 از روز یکشنبه سی و یکم خرداد ماه


  

آغاز ثبت نام دومین دوره آزمون های الکترونیک بازار سرمایه سال 94 از ساعت 24 یکشنبه سی و یکم خرداد ماه


برای دریافت برنامه زمان بندی آزمون های الکترونیکی بازار سرمایه در سه ماهه دوم سال 94 به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://reg.seo.ir/page/20

 

نکات مهم:

1. افرادی که در دوره قبل (خردادماه 1394) اقدام به ثبت نام در آزمون های الکترونیکی نموده اند (چه شرکت کرده باشند و یا شرکت نکرده باشند) اجازه ثبت نام در همان آزمون در این دوره را نخواهند داشت. لازم به ذکر است در صورتی که این افراد ثبت نام نمایند، مسئولیت آن به عهده داوطلب خواهد بود.

2. با توجه به محدودیت ظرفیت آزمون های الکترونیکی، به داوطلبین توصیه می شود در زمان ابتدایی آزمون اقدام به خرید اعتبار و تکمیل ثبت نام نمایند. در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام مجدد وجود نخواهد داشت.

3. با توجه به مقررات موجود، افرادی که در این دوره ثبت نام نمایند، اجازه شرکت در آزمون های الکترونیکی تا سه ماه آینده را نخواهند داشت، لذا تأکید می گردد در صورت داشتن آمادگی کامل، در این آزمون ها ثبت نام نمایید.

4. با توجه به اینکه ظرفیت این آزمون ها محدود است، به منظور حفظ حقوق تمامی داوطلبین، امکان جابجایی آزمون های ثبت نام شده وجود ندارد، لذا تأکید می گردد هنگام ثبت نام به تاریخ و ساعت انتخابی توجه نمایید.

5. ثبت نام از  ساعت 24 امشب یکشنبه سی و یکم خردادماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، لذا امکان تکمیل ظرفیت در ساعات ابتدایی وجود دارد.

6. آزمون های اصول بازار سرمایه، تحلیل گری بازار سرمایه و معامله گری بازار سرمایه، همانند گذشته به صورت قلم و کاغذی برگزار خواهد شد.

7. افرادی که در آزمون معامله گری بازار سرمایه به صورت الکترونیکی ثبت نام می کنند، می توانند در صورت تمایل در آزمون قلم و کاغذی نیز در تاریخ مقرر ثبت نام نمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد