آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس


 آزمون های بورس دوره بیست و ششم

 

 

آزمون های بورس دوره بیست و ششم

 

شروع ثبت نام: از روز شنبه پنجم دی ماه 94 


مهلت ثبت نام درآزمون های بازار سرمایه تا 17 دی ماه 94 تمدید شد.


کارت ورود به جلسه از روز شنبه 24 بهمن ماه 94 بر روی سایت reg.seo.ir قابل دریافت خواهد بود.


 

این آزمون ها، شامل آزمون اصول بازار سرمایه، آزمون تحلیلگری بازار سرمایه و آزمون معامله گری بازار سرمایه می باشند که به صورت قلم و کاغذی در روز جمعه سی ام بهمن ماه 94 به طور هم زمان در تهران و تعدادی از شهرستان ها برگزار خواهند شد.

 

نکات مهم:

1. افرادی که دارای مدرک تحصیلی حداقل در مقطع کارشناسی بوده و یا حداکثر تا پایان شهریور ماه سال 95 فارغ التحصیل خواهند شد، می توانند در این آزمون ها شرکت نمایند. (مدارک تحصیلی بایستی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.) پاسخنامه افرادی که بدون داشتن این شرایط در آزمون شرکت کنند، تصحیح نخواهد شد.

2. افرادی که در آزمون الکترونیکی معامله گری بازار سرمایه ثبت نام کرده اند، می توانند در صورت تمایل در آزمون قلم و کاغذی معامله گری بازار سرمایه نیز ثبت نام و شرکت نمایند.

3. برای افرادی که تا شهریور ماه 95 فارغ التحصیل نشده اند، در صورت قبولی در آزمون گواهی نامه مربوطه صادر نخواهد شد.

4. پذیرفته شدگان آزمون معامله گری بازار سرمایه بایستی در دوره های آموزشی شرکت نمایند که این موضوع پس از اعلام نتایج، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهناز 1395/08/07 ساعت 00:26

باسلام و وقت به خیر ارشد مدیریت صنعتی مالی هستم با معدل بالای 16 می خواستم بدونم برای شرکت درآزمون قوانین معامله گری بازار سرملیه نیاز به پیش نیاز که نیست ضمنا آزمون آن کی برگزار می گردد متشکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد