آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس


نظرات شما در خصوص آزمون های بازار سرمایه دوره بیست و سوم




نظرات 4 + ارسال نظر
سماء 1393/09/24 ساعت 20:09

سوالات با دوره های قبل متفاوت بود. من خیلی خونده بودم . لطف کنید مراکز آموزشی در گیلان هم برگذار کنید تا ما هم بتونیم کلاس شرکت کنیم . رفت و آمد به تهران سخته برامون .

الهام 1393/07/04 ساعت 20:36

سلامومن دوره بیست و سوم آزمون تحلیلگری شرکت کردم.نمره حدنصاب کل آوردم وفقط درس مباحث سرمایه گذاری پیشرفته پایینتر از حدنصاب آوردم(15درصد).حالا میخوام بدونم مشمول قبولی مشروط میشم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام. بله مشمول میشید و باید در دوره مربوطه که توسط سایت کانون کارگزاران اطلاع رسانی میشه شرکت کنید.

احسان 1393/06/08 ساعت 15:51

وقتی یک مشت آدم عقده ای میشن طراح سؤال،
وقتی امتحان چارچوب مشخصی نداره و هر مرتبه تیپ و ساختارش تغییر میکنه، انتظاری بیش از این نمیشه داشت!
رسماً دکون باز کردن!

من شرکت کنندۀ دورۀ 22 هم بودم که متأسفانه تنها نمرۀ مقررات رو نیاوردم و مجبور شدم این دوره هم شرکت کنم.
بنظرم بازبینی اساسی بایستی انجام بدن!
مثلاً پیشنهاد میکنم عنوان درس "تجزیه و تحلیل صورتهای مالی" رو به "استاندارهای حسابداری و ثبت های حسابداری" تغییر بدن! با تخفیف فکر کنم 5 تا سؤال تحلیلی و محاسباتی این بخش داشت و مابقی حفظیات!
در مورد نهاده های مالی هم من نمیدونم این سؤالات رو از کدوم منبع درآورده بودن! این به کنار، دادن 3~4 سؤال فقهی دیگه اوج خلاقیت طراحان رو نشون میداد!
در مورد اخلاق اسلامی و مخصوصاً مقررات، من مطمئنم خود کسانی هم که این مقررات و قوانین رو وضع کردن به این دقت و ریز بلد نیستن!
به ترتیب قسمتهای قابل قبول، روش های کمی و اقتصاد و مالی شرکتی بود.

من خیلی خونده بودم. منابع موجود بنظرم پاسخگوی آزمون نیست! بانک سؤالات خود سازمان که برای هر درس نزدیک 50 تا سؤال داره رو بطور کامل و کتاب مجموعه آزمون های از سال 86 تا 91 رو میتونم به جرآت بگم چهار دورۀ آخر یعنی از سال 90 بع بعد رو دقیق کار کرده بودم، ولی به هیچ عنوان شباهتی نداشت!

hasan 1393/06/08 ساعت 13:41

سلام
با تشکر از سایتتون
من تو آزمون اصول بازار سرمایه شرکت کردم واقعا سوالات گنگی داده بودند یعنی در حد ارزیابی از اطلاعات نبود بلکه یک امتحان درحد مردود کردن شرکت کنندگان و ریشخند زدن پشت سر اونهاست
میخواستم خواهش کنم که نظرها رو منعکس بکنید و اعتراضات رو به گوش مسولین سازمان بورس برسونید
با تشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد