آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس

منابع آزمون معامله گری بازار سرمایه (جدید)


                                                         دانلود فایل منابع آزمون معامله گری بازار سرمایه

منابع آزمون معامله گری بازار سرمایه (شامل مقررات اصول بازار سرمایه و مقررات معامله گری بازار سرمایه)

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا ش 1396/11/02 ساعت 14:03

سلام من دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی هستم و تا اسفند ۹۷ فارغ‌التحصیل میشم معدلم هم حتما بالای ۱۵ خواهد شد اول اینکه در آزمون معامله گری اول سال ۹۷ میتونم شرکت کنم یا فقط در اصول بازار میشه و اینکه پیشنهاد میکنید با این شرایط به چه صورت عمل کنم بزارم بعد از فارغ‌التحصیلی امتحان معامله گری بدم یا .....‌ اول سال بعد اصول یا معامله لطفاً بهم مشاوره بدید ممنون

سلام
شما برای گرفتن مدرک معامله گری نیازی به شرکت در آزمون اصول بازار سرمایه ندارید؛ در واقع مشمول شرایط معافیت هستید
ولی اگه بخواهید بعدا در آزمون تحلیلگری شرکت کنید نیاز به اخذ مدرک اصول خواهید داشت.
پیشنهاد: در حال حاضر مدرک اصول بازار سرمایه رو بگیرید؛ بعدا معامله گری و در صورت تمایل تحلیلگری

فرزانه 1393/05/21 ساعت 17:55

با سلام و خسته نباشید . من شدیدا احتیاج دارم که سوالات آزمون اصول بازار سرمایه همراه با جوابهاش رو یه نگاهی بندازم(دوره های قبلی) . ولی متاسفانه نمیدونم کجا میتونم پیدا کنم . لطف میکنید اگه راهنماییم کنید

سلام. شما باید از کتاب های نمونه سوالات آزمون موجود در بازار استفاده کنید.

رها 1393/05/11 ساعت 18:59

سلام .
منبع شمارو برای آزمون معامله گری بخونیم کافی هست ؟
مقررات آزمون اصول هم پوشش داده دیگه ؟
با تشکر

علی 1393/05/11 ساعت 08:21

از زحمات شما بسیار سپاسگزارم و برایتان آرزوی موفقیت دارم

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد