آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی مشمولان قبولی مشروط به تکدرس

مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس از آغاز ثبت نام دوره­ های آموزشی مشمولان  قبولی مشروط به تک­ درس جهت اخذ گواهی­نامه‌ های اصول بازار سرمایه و تحلیل­گری بازار سرمایه توسط کانون خبر دارد. مطابق با اطلاعیه اداره آموزش و گواهینامه ­های حرفه ­ای سازمان بورس و اوراق بهادار مشمولان قبولی مشروط به تک­درس در آزمون­ های نوبت هفدهم تا بیست و یکم اصول بازار سرمایه و تحلیل­گری بازار سرمایه جهت اخذ گواهینامه مربوطه باید در دوره­ های آموزشی تعیین­ شده توسط این اداره شرکت نمایند.


محمد صدرایی در این باره گفت: براساس زمان­بندی انجام شده در کانون کارگزاران، مشمولان قبولی مشروط به تکدرس در آزمون­ های اصول بازار سرمایه و تحلیل­گری بازار سرمایه می ­توانند از تاریخ بیست و نهم مهر ماه 92 لغایت هشتم آبان ماه 92 از طریق وب سایت کانون در دوره­ های آموزشی مرتبط و تعیین­ شده توسط اداره گواهینامه های حرفه­ ای سبا ثبت نام نموده و پس از شرکت در آن، اتمام دوره و تائید مدرس مربوطه، گواهی­نامه خود را با ارائه مدارک مورد نیاز دریافت نمایند.


وی خاطر نشان کرد دوره­ های مذکور در بازه زمانی آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می­ گردد و در حال حاضر  برنامه ریزی­ های لازم انجام گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد