آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس
آزمون بورس

آزمون بورس

منابع لازم جهت آمادگی برای آزمون گواهینامه های حرفه ای بورس

اعلام نتایج دوره بیست و یکم

نتایج بیست و یکمین دوره آزمون های بازار سرمایه اعلام شد

هم اکنون در http://reg.seo.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
کاظم 1392/10/06 ساعت 14:03

با سلام
من می خواهم سوالات آزمون های دوره ی قبل را داشته باشم اما هر پی می گردم پیدا نمی کنم اگر هم پیدا کنم اصلا نمی شه دانلودش کرد
در ضمن 2 تا کتابم تهیه کردم 1- نمونه سوالات آزمون حرفه ایی بازار سرمایه که مال خود بورس 2- آزمون اصول سرمایه مال انتشارات نگاه دانش
در صورتی که به هر کدام 28000 تومان پول دادم ولی خیلی ناقص است
چی کار کنم مال 3 دوره قبل را با جواباش تهیه کنم

سلام. از نظر سازمان بورس، امکان انتشار نمونه سوالات دوره اخیر وجود نداره.

شیما 1392/08/23 ساعت 09:24

سلام
اقای سروش تبریک
لطفا من رو راهنمایی کنید چه جزوه ای یا کتابی رو برای شرکت در ازمون اصول بازار سرمایه مطالعه کردید
با تشکر

حسین 1392/08/18 ساعت 15:26

دوره بعدی آزمونهای بورس کی برگزار میشه؟

دوره بعدی در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه 92 برگزار میشه

مریم 1392/07/28 ساعت 09:17

آقا سروش خوش به حالت من که ۲ ماه به صورت خیلی زیاد خوندم اما متاسفانه قبول نشدم بهت تبریک میگم

سروش 1392/07/26 ساعت 07:35

آقا سلاملکم،
تو آزمون اصول شرکت کرده بودم، یه ماه خوندم کلا ، شکر خدا قبول شدم اما فک کنم نمرم متوسطه یا پایین. در صورتیکه کارنامم جهت اطلاع دوستان یا کمکی به کسی باشه واسه دوره های بعد ،خوشحال میشم در اختیارتون بذارم.
با تشکر.
از منابع و راهنماییهایی که گذاشتین ممنونم.
ایشالا پربارتر بشه هرروز.

سلام. ممنون از لطف شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد